Yoga

Zajęcia taneczne

Dowiedz się więcej

• Yoga- Styl tańca •

Yin joga, co to?
Yin joga – to joga powięziowa, restoratywna, redukująca napięcia i ból w ciele, a jednocześnie wzmacniająca i usprawniająca kondycję stawów, więzadeł i ścięgien oraz powięzi. Jednocześnie relaksuje i regeneruje umysł i ciało.
Ten rodzaj niezwykle łagodnej i bezwysiłkowej praktyki jogi, w przeciwieństwie do jogi aktywnej, oddziałuje na całe ciało w każdej pozycji, na całej głębokości tkanek.
Dlaczego yin joga jest bezwysiłkowa? Gdyż jest to forma wyciszającej aktywności fizycznej, w której ciało w większości się nie porusza, pozostając nieruchomo 3-10 minut w danej pozycji.
Analogicznie do zwiększania siły i wydolności ciała, można także pogłębiać umiejętność relaksowania i odprężania mięśni – to daje yin joga, a jej efekty odczuwa się w czasie ćwiczeń ale także poza matą.
Ponadto:
-zwiększa elastyczność w ciele oraz zakres ruchu w stawach (poprzez wpływ na powięź, ścięgna, więzadła)
-obniża ciśnienie krwi i poprawia nastrój (dzięki wpływowi statycznego ułożenia ciała wraz z konkretną formą oddychania)
-uspokaja układ nerwowy i poprawia jakość snu.

Yin – dla kogo?
Dobra dla tych, którzy poszukują relaksu, odprężenia i wyciszenia. Będzie ukojeniem dla każdej zabieganej i przepracowanej czy zestresowanej osoby. Odpowiednia dla początkujących i zaawansowanych, młodszych i starszych, sportowców, tancerzy,, dla naturalnie mało elastycznych jak i tych nie praktykujących żadnej formy aktywności fizycznej na co dzień.
Jest idealnym uzupełnieniem i przeciwwagą także dla tych intensywnie trenujących, wszędzie tam gdzie mięśnie mocno pracują oraz potrzebny jest stretching oraz subtelność i świadomość w ciele.
Yin joga to jest jedna z najzdrowszych i najbezpieczniejszych form zwiększania elastyczności w ciele gdy odpowiednio praktykowana

Yinyasa co to?
Yinyasa to forma praktyki jogi łączącej jogę yin – restoratywną, powięziową, relaksującą oraz vinyasę – dynamiczną jogę, która aktualnie jest jednym z najpopularniejszych odmian jogi na świecie. Połączenie yin i vinyasy w unikalny sposób działa na całe ciało bezpiecznie i skutecznie.
Podczas kiedy wyciszająca yin redukuje ból i napięcia w ciele, zwiększając elastyczność i korzystnie wpływając na ścięgna, więzadła, powięź i stawy, aktywna vinyasa zwiększa koordynację, świadomość ciała oraz kondycję, budując jednocześnie siłę z naciskiem na mięśnie głębokie.
Yinyasa, gdy odpowiednio praktykowana, to najmniej kontuzyjna forma jogi o holistycznym podejściu, adresująca tkanki w adekwatny i zdrowy sposób. Ta forma jogi jest też najbardziej skuteczna w dbaniu o zdrowie pleców i kręgosłupa dzięki połączeniu dwóch stylów.

Yinyasa – dla kogo?
Dla osób oczekujących w zajęciach kompleksowości – wyciszenia i aktywności, profilaktyki bólu pleców i stawów, wzmocnienia mięśni utrzymujących posturę, zwiększenia elastyczności w ciele, odstresowania i zrelaksowania oraz zdrowej dynamicznej formy aktywności.

"Dance first. Think later."

Nasi Instruktorzy

• Blazin Dance Studio - O nas •

Aleksandra Dombrowska

CEO

Klaudia Kukowska

Tancerz - Choreoterapeuta

Monika Chojnacka

Latino dance

Michał Kujawski

Hip Hop / Popping

Jagoda Kalinowska

Yoga

Remigiusz Terek

Tancerz / Choreograf

Jakub Grajkowski

Mindfulness

Yoga

Zajęcia taneczne

Dowiedz się więcej

• Yoga - Styl tańca •

Yin joga, co to?
Yin joga – to joga powięziowa, restoratywna, redukująca napięcia i ból w ciele, a jednocześnie wzmacniająca i usprawniająca kondycję stawów, więzadeł i ścięgien oraz powięzi. Jednocześnie relaksuje i regeneruje umysł i ciało.
Ten rodzaj niezwykle łagodnej i bezwysiłkowej praktyki jogi, w przeciwieństwie do jogi aktywnej, oddziałuje na całe ciało w każdej pozycji, na całej głębokości tkanek.
Dlaczego yin joga jest bezwysiłkowa? Gdyż jest to forma wyciszającej aktywności fizycznej, w której ciało w większości się nie porusza, pozostając nieruchomo 3-10 minut w danej pozycji.
Analogicznie do zwiększania siły i wydolności ciała, można także pogłębiać umiejętność relaksowania i odprężania mięśni – to daje yin joga, a jej efekty odczuwa się w czasie ćwiczeń ale także poza matą.
Ponadto:
-zwiększa elastyczność w ciele oraz zakres ruchu w stawach (poprzez wpływ na powięź, ścięgna, więzadła)
-obniża ciśnienie krwi i poprawia nastrój (dzięki wpływowi statycznego ułożenia ciała wraz z konkretną formą oddychania)
-uspokaja układ nerwowy i poprawia jakość snu.

Yin – dla kogo?
Dobra dla tych, którzy poszukują relaksu, odprężenia i wyciszenia. Będzie ukojeniem dla każdej zabieganej i przepracowanej czy zestresowanej osoby. Odpowiednia dla początkujących i zaawansowanych, młodszych i starszych, sportowców, tancerzy,, dla naturalnie mało elastycznych jak i tych nie praktykujących żadnej formy aktywności fizycznej na co dzień.
Jest idealnym uzupełnieniem i przeciwwagą także dla tych intensywnie trenujących, wszędzie tam gdzie mięśnie mocno pracują oraz potrzebny jest stretching oraz subtelność i świadomość w ciele.
Yin joga to jest jedna z najzdrowszych i najbezpieczniejszych form zwiększania elastyczności w ciele gdy odpowiednio praktykowana

Yinyasa co to?
Yinyasa to forma praktyki jogi łączącej jogę yin – restoratywną, powięziową, relaksującą oraz vinyasę – dynamiczną jogę, która aktualnie jest jednym z najpopularniejszych odmian jogi na świecie. Połączenie yin i vinyasy w unikalny sposób działa na całe ciało bezpiecznie i skutecznie.
Podczas kiedy wyciszająca yin redukuje ból i napięcia w ciele, zwiększając elastyczność i korzystnie wpływając na ścięgna, więzadła, powięź i stawy, aktywna vinyasa zwiększa koordynację, świadomość ciała oraz kondycję, budując jednocześnie siłę z naciskiem na mięśnie głębokie.
Yinyasa, gdy odpowiednio praktykowana, to najmniej kontuzyjna forma jogi o holistycznym podejściu, adresująca tkanki w adekwatny i zdrowy sposób. Ta forma jogi jest też najbardziej skuteczna w dbaniu o zdrowie pleców i kręgosłupa dzięki połączeniu dwóch stylów.

Yinyasa – dla kogo?
Dla osób oczekujących w zajęciach kompleksowości – wyciszenia i aktywności, profilaktyki bólu pleców i stawów, wzmocnienia mięśni utrzymujących posturę, zwiększenia elastyczności w ciele, odstresowania i zrelaksowania oraz zdrowej dynamicznej formy aktywności.

"Dance first.
Think later."